Direktlänk till inlägg 7 juli 2016

Fan ta livet!

Av nillis schalin - 7 juli 2016 11:35

Tillbaka på avd efter en vecka hemma..

Känner mig trängd in i ett hörn...ångest och ångest...kramp i bröstet och vill bara sluta andas....


Ingen tror på en och alla känns som fiender....finns inget och ingen att hålla om och som ger en livslust...


Varför ska jag vara här och fyllas med mat o näringsdrycker när jag ändå inte ser ett liv utanför...låt mig få komma hem och sluta mitt liv i egen regi...om det tar ett till två år so bee it...här förlänger jag bara lidandet ännu mer och ilskan gror inombords på allt o alla runt mig som låtsas bry sig men som inte förstår min smärta inombords...


Snälla hjälp mig få ett slut på mitt lidande snabbt!!


I eftermiddag skriver jag ut mig och sen väntar jag bara på att få avsluta mitt 20-åriga lidande i lugn o ro...hemma.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nillis schalin - 6 januari 2018 13:13

vad är det för dag?.... Tankarna snurrar och dagen går SAKTA...vad finns att göra...bara vänta på nästa måltid.. Sitter fast i ngt som inte är liv..   Ser andra som skrattar och glädjer sig åt saker i livet..saker som tar uppmärksamhet...som ...

Av nillis schalin - 3 januari 2018 16:45

Livet är INTE ok...längre...inte för mig iallafall...och det har inte varit det de senaste 20 åren... Det blir dessutom mer och mer outhärdligt...jag glider och har ingen tro på ngt bättre än att må som jag gör...och vad finns då för mening med att...

Av nillis schalin - 13 juli 2017 14:02

Befinner mig i en bubbla...svårt att beskriva för de som inte själva kännt så men det är som en egen värld.. En värld där andras regler och sätt att agera och vara inte innefattar mig..jag måste helatiden vara annorlunda..agera annorlunda, reagera ...

Av nillis schalin - 12 juli 2017 13:45

Kan inte riktigt känna syftet med livet just nu....har inte gjort under en längre tid.   Var det verkligen meningen att jag skulle komma till den här världen ...? Hade jag varit ett djur hade jag rensats ut av naturliga skäl på en gång... Livet...

Av nillis schalin - 29 november 2016 10:15

Känner mig vilsen..som om jag är inne i en bubbla och världen går på utanför. Känslan är starkare än någonsin...ser människor utanför fönstret som cyklar till jobb, dagis osv..alla har ett mål vart de ska och vad de ska göra just i detta nu och res...

Ovido - Quiz & Flashcards