Direktlänk till inlägg 14 augusti 2015

Livet ÄR ett helvete...varför???!!!

Av nillis schalin - 14 augusti 2015 11:15

Varför ska man behöva leva i ett helvete....varför ska det isåfall vara så svårt att bara avsluta det...

Har kämpat så länge nu och får bara skit hela tiden..gått flera år nu utan både glädje o ro.

Livet ÄR inte roligt, perfekt och underbart så som alla andra verkar ha det...

På facebook som nu är den virtuella verkligheten, har alla det så förbannat bra och är det ngn som ngn gång har ngt prolem så är det nästan så att man hoppar baklänges av hur många som ojjar sig o tycker synd men som inte finns där i verkligheten...finns ingen som VERKLIGEN tål att ngn mår riktigt dåligt...det är ju så förbannat obekvämt...o hur ska man bete sig ?


Nej allt ska vara bra...man ska köra ett stenhårt träningspass o vara så jävla duktig och sen ska man äta allt från chaifrön till rawfood o sen sväva på moln av snällhet mot andra ...sköta hemmet o jobbet perfekt o ha en massa bilder på instagram på sig själv o alla sina fantastiska vänner och eller en underbar omgivning där allt är perfekt o bara fyllt med glädje....¨'


va fan va ärliga o dela med ER av verkligheten istället .....livet ÄR inte alltid underbart eller är det bara jag som är drabbad av detta helvete till liv..?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nillis schalin - 6 januari 2018 13:13

vad är det för dag?.... Tankarna snurrar och dagen går SAKTA...vad finns att göra...bara vänta på nästa måltid.. Sitter fast i ngt som inte är liv..   Ser andra som skrattar och glädjer sig åt saker i livet..saker som tar uppmärksamhet...som ...

Av nillis schalin - 3 januari 2018 16:45

Livet är INTE ok...längre...inte för mig iallafall...och det har inte varit det de senaste 20 åren... Det blir dessutom mer och mer outhärdligt...jag glider och har ingen tro på ngt bättre än att må som jag gör...och vad finns då för mening med att...

Av nillis schalin - 13 juli 2017 14:02

Befinner mig i en bubbla...svårt att beskriva för de som inte själva kännt så men det är som en egen värld.. En värld där andras regler och sätt att agera och vara inte innefattar mig..jag måste helatiden vara annorlunda..agera annorlunda, reagera ...

Av nillis schalin - 12 juli 2017 13:45

Kan inte riktigt känna syftet med livet just nu....har inte gjort under en längre tid.   Var det verkligen meningen att jag skulle komma till den här världen ...? Hade jag varit ett djur hade jag rensats ut av naturliga skäl på en gång... Livet...

Av nillis schalin - 29 november 2016 10:15

Känner mig vilsen..som om jag är inne i en bubbla och världen går på utanför. Känslan är starkare än någonsin...ser människor utanför fönstret som cyklar till jobb, dagis osv..alla har ett mål vart de ska och vad de ska göra just i detta nu och res...

Ovido - Quiz & Flashcards